پنجشنبه ۰۵ مهر ۰۳

خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2023-12-20

۲۰ بازديد
خرید فوری امتیاز حساب رسالت در تربت حیدریه استان خراسان رضوی
مبلغ : 94 میلیون تومان
شهر : تربت حیدریه
کارمزد : 2 درصد
بازپرداخت : 11 ماه
نحوه معامله : حضوری
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

در طرح مهر آتیه نوین، والدینی که در نظر دارند برای آینده فرزندان خود اقدام به پس&;انداز هدفمند کنند و یا افراد مشغول به تحصیل که پس از فراغت، قصد راه&;اندازی کسب و کاری دارند و یا کارمندان سازمان&;ها و شرکت&;هایی که قصد برنامه&;ریزی و تامین آتی هزینه&;های خود را دارند، می&;توانند شرکت کنند. نرخ کارمزد تسهیلات چهاردرصد و حداکثر مدت کسب میانگین قابل انتخاب مشتری، ۱۰ سال است.حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات ۶۰ ماه و زمان بهره&;مندی از تسهیلات پایان سال سوم، پایان سال ششم و پایان سال دهم است.استفاده از مبلغ تسهیلات بیشتر در ازای واریزهای ماهانه و سالانه در مقایسه با تسهیلات پرداختی شرکت&;های بیمه در بازار بابت بیمه عمر از مزایای طرح است. برای مثال، اگر مشتری ماهانه یکصد هزار تومان در هر ماه و افزایشی ۱۰ درصد در ابتدای هر سال، واریز کند در پایان ۱۰ سال سقف مبلغ تقریبی با اقساط ۳۶ ماه، ۱۲۳ میلیون تومان و با اقساط ۶۰ ماه، ۷۳ میلیون تومان است.
این طرح یک فرصت استثنایی برای اشخاص حقیقی&;ای است که با تمرکز وجوه در گردش ماهانه خود در حساب جاری نزد بانک قرض&;الحسنه مهر ایران، امتیاز دریافت تسهیلات کسب می&;کنند. حداکثر تسهیلات برای هر فرد، ۲۰ میلیون تومان است و در صورتی که امتیاز متقاضی، بیش از سقف فردی باشد، متقاضی می&;تواند مازاد امتیاز خود را به بستگان درجه یک یا همسر انتقال دهد.همه اشخاص حقیقی می&;&;توانند با افتتاح حساب قرض&;الحسنه جاری حقیقی نزد بانک قرض&;الحسنه مهر ایران و استفاده از خدمات و مزایای آن، علاوه بر برخورداری از همه خدمات بانکی، از امتیاز میانگین حساب جاری و متناسب با امتیاز میانگین حاصله، از تسهیلات قرض&;الحسنه بهره&;مند شوند.
در طرح تداوم مهر، متقاضیان می&;توانند به صورت مستمر مبالغی را برای ایجاد میانگین لازم برای برخورداری از تسهیلات واریز کنند.این تسهیلات پس از گذشت حداقل ۲۴ ماه از زمان افتتاح حساب و واریز۲۴ مرحله مبلغ انتخابی برای واریز ماهانه، پرداخت می&;شود.امکان پس&;انداز مبالغ خرد تا ۶۰ ماه و استفاده از تسهیلات قرض&;الحسنه با بازپرداخت انتخابی حداقل معادل تعداد ماه&;های واریزی نیز از دیگر مزایای طرح تداوم مهر است.در این طرح امکان بهره&;مندی از ۱۰ درصد ضریب بیشتر در مقایسه با تسهیلات امتیازی بانک و امکان برداشت کل مبلغ اندوخته پس از دریافت تسهیلات وجود دارد.حداقل مدت بازپرداخت ۲۴ ماه و حداکثر ۶۰ ماه است. سقف فردی قابل پرداخت ۲۰ میلیون تومان با کارمزد چهاردرصد و سقف مبلغ حق عضویت انتخابی ماهانه یک&;میلیون تومان است.
افراد می&;توانند با شرکت در این طرح و افتتاح حساب قرض&;الحسنه ویژه پس&;انداز طرح دوم پیوند مهر ایران، از تسهیلات قرض&;الحسنه کمک هزینه ازدواج این بانک تا سقف جمعی ۸۰ میلیون تومان با همان کارمزد چهاردرصد برخوردار شوند.اولین موعد برای بهره&;مندی از این وام، کسب حداقل پنج سال میانگین سپرده بوده و تسهیلات پرداختی در این طرح نیز منافاتی با دریافت تسهیلات ازدواج سایر بانک&;ها ندارد. برای مثال مشتری می&;تواند با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و تودیع یکجای مبلغ ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، از ۸۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۶۰ ماه پس از پنج سال بهره&;مند شود.
آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند با افتتاح حساب و واریز مبلغی به صورت مستمر ماهانه به مدت ۲۴ ماه، از تسهیلات فوری بانک قبل از ایجاد میانگین استفاده کنند می&;توانند با شرکت در یکی از مدل&;های طرح انگیزش مهر از مزایای این طرح استفاده کنند.این طرح دو مدل اجرایی دارد که در مدل اول، سه نوبت تسهیلات و یک نوبت برداشت پس&;انداز و در مدل&; دوم یک نوبت تسهیلات و یک نوبت برداشت پس&;انداز ارائه شده است.در مدل اول افتتاح سپرده ۴۱۸ و درخواست واریز ۲۴ مرحله مستمر ماهانه به مبلغ ۵۱۰ هزار تومان بابت اقساط تسهیلات مرحله اول و دوم و عضویت در طرح در نظر گرفته شده است.در این مدت، امکان برداشت پس&;انداز مشتری از سپرده ۴۱۸ پس از گذشت ۲۴ ماه و تکمیل واریز ۲۴ مرحله مبلغ تعیین شده معادل مجموع مبالغ واریزی بابت عضویت در طرح خواهد بود.در مدل دوم، افتتاح سپرده ۴۱۸ و درخواست واریز ۲۴ مرحله مستمر ماهانه به مبلغ ۲۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان بابت اقساط تسهیلات و عضویت طراحی شده است.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.